Pirmasis domenas pasaulyje buvo užregistruotas 1985 metais. Tuo metu, kai internetas buvo tik pradėjęs vystymąsi, per metus buvo registruota 20 naujų domenų. Nuo to laiko praėjo daug metų ir per šį laikotarpį iš viso buvo registruoti daugiau kaip 200 milijonų domenų pavadinimų. Internetas tapo ne tik žinių, bet ir pramogų bei laisvalaikio erdve. Žmonės, kurie numatį interneto ateitį, iš to uždirbo labai didelius pinigus. Pirmieji interneto vartotojai turėjo galimybę užsiregistruoti ir taip rezervuoti sau pačius geriausius domenusm kurie dabar gali būti verti milijonų dolerių. Yra daugybė kompnanijų siūlančių domenų registracijas labai pigiai, o kartais ir visiškai nemokamai. Taigi, tik nuo jūsų pačių idėjų ir minčių priklauso ar jūsų sugalvotas domenas ateityje turės didelę vertę.

Pats brangiausias domenas LasVegas.com buvo parduotas 2010 metais. Už jį buvo sumokėta 90 milijonų dolerių. Sekantis brangiausias domenas, carinsurance.com, buvo parduotas už beveik 50 milijonų dolerių 2010 metais. Insurance.com 2010 metais taip pat buvo parduotas už neįtikėtinai didelę suma – beveik 36 milijonus dolerių. Šie brangiausi domenai buvo parduoti oficialiai, viešai skelbiant informaciją, tačiau didelė dalis brangiai parduotų domenų lieka paslaptyje, kadangi sandorių sumos dažnai būna įslaptintos. Investuodami didelius pinigus į populiarius domenus retai galima pralošti, jei investicija yra apgalvota ir padaryta teisingai. Kadangi domenai yra labai riboti ir dviejų tokių pačių domenų būti negali, todėl jo kaina yra linkusi tik didėti.

Kaip matome, kartais už smulkią sumą užregistruotas domenas kažkada gali sukrauti pavydėtinus turtus. Tiesiog kuriant ir registruojant domeną savo tinklapiui yra svarbu išanalizuoti visas tendencijas ir stengtis mąstyti globaliai. Galvojant pavadinimą domenui ,nereikia bijoti naudoti skambių frazių, miestų ar geografinių pavadinimų, jei tik rasite laisvų pavadinimų. Taip pat idėjų domenams galite semtis tiesiog iš aplinkos. Vaikštant parduotuvėje, mieste, naršant bibliotekoje ar keliaujant stenkitės užsirašyti kiekvieną mažiau girdėtą ar įdomesnį žodį, pavadinimč, o gryžus į namus žodžius galite jungti ir iš to mėginti kurti naują domeno pavadinimą.